הודעת שגיאה מופיעה כאשר מנסים להתחבר לאתר apps

הודעת שגיאה מופיעה כאשר מנסים להתחבר לאתר apps

כדי לחבר את מכשיר EyeControl לאתר apps, וודאו כי אותו מכשיר אינו מצומד (paired) כבר למחשב שלך דרך Bluetooth.
פתחו את הגדרות ה-Bluetooth של המחשב ולחצו על "הסר מכשיר", במידה והמכשיר מצומד.

 אם הודעת שגיאה עדיין מופיעה בזמן חיבור לאתר apps, נסו לעדכן את תוכנת ההפעלה Windows 10 במחשב שלכם ואז שוב נסו להתחבר לאתר apps.


    • Related Articles

    • הוראות לאתר my.eyecontrol

      מצורפות הוראות לאתר my.eyecontrol שימו לב, על מנת להשתמש באתר יש צורך קודם כל להירשם לאתר ולאשר את אימייל הרישום. 
    • מדריך לאתר אפליקציות

      מכאן ניתן להוריד את המדריך לאתר האפליקציות
    • מכשיר EyeControl אינו מצליח להתחבר לרשת אלחוטית

      עקבו אחר השלבים בחלק 7.5 מצב קישוריות במדריך למשתמש, על מנת לחבר את מכשיר ה-EyeControl לרשת אלחוטית.  במידה והמכשיר לא מצליח להתחבר לרשת הביתית או לנקודה חמה בנייד, וודאו כי שם הרשת האלחוטית לא כולל סמלים. 
    • התחברות המכשיר לרשת אלחוטית נכשלה

      אם כל הפעולות לקביעת תצורת WiFi בוצעו, אך נשמעה הודעה "נכשל בנסיון ההתחברות", התחילו מחדש את המכשיר ובצעו את הפעולות הבאות:   לחצו על כפתורי עוצמת הקול (+) ו- (-) בו-זמנית למשך שלוש שניות. תשמע הודעת אישור, "מצב הגדרות קישוריות. להגדרת רשת אלחוטית נא ...
    • לאחר ביצוע עדכון בהצלחה, השינויים אינם נכללים במכשיר

      בעיה זו עלולה לקרות כאשר חיבור האינטרנט לקוי ומתנתק לעיתים קרובות. אנו ממליצים לחבר את המכשיר לרשת אלחוטית חזקה יותר ולנסות שוב לעדכן את המכשיר.